Можливі проблеми та їх рішення

Можливі проблеми та їх рішення

Втрата логіна та пароля учня.

Рішення: необхідно звернутися до класного керівника для відновлення цих даних.


Відсутнє запрошення на курс «Учнівський простір».

Рішення: необхідно звернутися до класного керівника.


Відсутнє запрошення на курс певного предмета.

Рішення: необхідно звернутися до вчителя конкретного предмета (якщо ви перебуваєте у школі) або до класного керівника (під час дистанційного навчання).


У додатку Classroom не відображається жоден курс.

Перевірити з якого аканту ви здійснили вхід до Classroom (при необхідності переключитися на акаунт учня. Натиснути на круглий аватар вгорі додатку та обрати з переліку акаунтів акаунт учня.


Відсутні контакти у додатку Google Chat.

Перевірити, з якого акаунту ви здійснили вхід до Google Сhat (при необхідності переключитися (через аватарку) на акаунт учня.

Інколи може виникнути ситуація, що Google Chat не підтримується вашим смартфоном, тоді необхідно встановити додаток Hangouts Chat (більш стара версія чату).


Не працює значок камери на курсі (не відкривається додаток Google Meet після натиснення на значок камери).

Рішення: необхідно підключитися до зустрічі за посиланням, яке повідомив вчитель.


Вас не чує вчитель та однокласники на відеозустрічі.

Рішення:

1. Покинути та знову приєднатися до відеозустрічі (перепідключитися).

2. Перезавантажити смартфон.

3. Видалити та знову встановити Google Meet.

4. Надати відповідь у чаті відеозустрічі.


Вчитель опублікував завдання, в якому необхідно надіслати роботу у завданні – матеріал.

Рішення: Повідомити вчителю у коментарях завдання, що до цього типу завдання неможливо прикріпити файл.


Помилкова відправка файла.

Рішення: відмінити відправку файла або файлів (відкріпити файли) та прикріпити тільки ті файли, які необхідні.


Терміново необхідно зв’язатися з вчителем певного предмета.


НЕ ВІДКРИВАЄТЬСЯ завдання з ТЕСТОМ.

Рішення: В цьому типі завдання при відкритті Google-форми може виникнути помилка – форма не відкривається у браузері, а на веб-сторінці зображено повідомлення «Требуется разрешение». Це означає, що ви не додали до свого браузера акаунт учня і запитуєте доступ до форми з особистого акаунту. Щоб виправити цю помилку і отримати доступ до форми (тесту) необхідно додати акаунт учня у браузер. Для цього необхідно натиснути на кнопку «Подробнее» (вкінці веб-сторінки «Требуется разрешение» — потім натиснути на аватарку (вгорі, справа) і обрати пункт «Добавить аккаунт». Після введення логіна та пароля учня, необхідно відкрити форму з тестом повторно з додатка Classroom.